it's over, finally

Kändes som jag vaknade med baksmälla i morse, haha hur lyckas jag alltid må dåligt då jag vaknar på måndagar? säkert ångest från alla drömmar haha! Iaf så sov jag en timme efter jobbet och myste i det tråkiga vädret sen dess. Planerna för ikväll är oklara, vi skulle egentligen ha träning med det blir kanske inte av, men då ska jag kanske träffa Fanny i stället. Sjukt länge sen jag pratade med henne, har såå mycket att berätta! Det har säkert hon också!
 


Emilia    •  

hej, fin blogg du har :)
var har du köpt den där randiga bikini överdelen? den e såå himla fiin

Svar: Hej, tack! :) Jag köpte den i Puerto Rico, alltså spanien i någon gatu affär :)
Lina Svenns










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se