Skinkpaj

Hejhopp, åkte hem igår som sakt och var väl hemma runt 4 tiden. Vi gjorde inte något speciellt sen på kvällen. I mårse steg jag upp klockan 4 och åkte på jobb, åkte sen klockan 9 vidare till tandläkaren, fyfan för tandläkar skräck. Men det gick bra! Klockan 12 åkte jag och fixade inlägg till mina nya bagarskor och efter det har jag typ bara legar på soffan och sov en stund. Nu håller jag på att göra en skinkpaj som överraskning åt R tills han slutar ♥. Har aldrig gjort en förr så det blir väl som det blir haha, de e väl tanken som räknas, eller?
Planerna för ikväll är inte många, kanske färga håret, har inte bestämt mig än..
Bilder som inte har något med inlägget att göra japp men dom ser väl helt goda ut iaf! Bild från i somras.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se