om ni vela väjt typ

hur gammal är du? 18 år
hur lång är du?
 1.62
stjärntecken?
Lejon
hur bor du?
Vardagar i jakobstad på ett internat, annars hemma men har inte sovit där hemma på typ ett halvår? haha
är det din bästa bostadssituation någonsin?
nej, skulle nog helst vilja flytta hemifrån till eget hus/legenhet
arbetar du?
på sommaren ja
ville du jobba med det när du var liten?
näe
är du nöjd med ditt liv?
nåå det beror på dagarna, haha!
hur långt är ditt längsta förhållande? 1½ år
har du bott utomlands?  näe
har du en fin familj?  nå vetja he!

vad är det knasigaste jobb du haft
? har som inte jobbat på något annat ställe än ett och det är nog inte så knasigt?
gillar du att resa? joodå (vem gör inte?)
favoritstad? 
iiingen aning
nästa resa?
inget planerat
intressen?
fotboll,baka,festa,vänner och pojkvän
ämne i gymnasiet där du har högst respektive lägst betyg? nå då jag gick i gymnasiet var högsta matte (om man tänker på att jag gick på långmatte) och lägsta finska
vad använder du för smink? Blur cream, BB-cream, puder, concealer, eyeliner, mascara, ögonbryns puder och något på läpparna. haha oj lite mycket
vad gör du regelbundet för ditt utseende? sminkar mig? duschar och rengör ansiktet typ?
vem ringer du om du är ledsen?
oj, jag ringer ingen, jag tycker inte om att berätta då jag mår dåligt. Jag vet att det kanske inte är så bra menmen..
vem kommer snabbast över om du är ledsen?
nå om jag skulle berätta åt någon så antar jag att den jag skulle berätta åt så skulle komma om jag behövde det! (om jag nu inte är i jeppis haha)
vad gör dig glad
? Kärlek, vänskap, fotboll .. allt möjligt!
vem är du mest lik i din familj? till utseende så kanske Christian, någon har iaf sakt vi är lika. Till sättet måste jag väl säga mamma fast jag inte skulle vilja erkänna det ..
vad köper du oftast till dig själv? mat,kläder och smink
till hemmet?
ljus och dekorationer typ
favoritdetalj hemma?
fina lakan och ljus!
vad är ditt nästa mål i livet? kanske att gå ut skolan?
vad i ditt ansikte tycker du bäst om? ööh inget
tränar du? Jo
har du många bästa vänner? många kan jag väl inte säga men tillräckligt
nämn ett problem du har? att jag tänker ALLDELES för mycket, jag överdriver inte.
nämn något du gör när du är ensam?
sjunger så som ingen har fått höra mig sjunga 
ger du ofta komplimanger?nej, men jag tänker ofta på komplimanger jag skulle kunna ge, men jag är för feg för att säga dem
vad är det för märke på din mobil?
Samsung
senaste skoinköpet?
mina vinterskor, svarta vanliga
senaste middagsmaten?
ööh åt just en pizza haha
senaste väninna du träffade? nå mina klasskompisar
hur vill du vara när du är 75 år? haha snygg
bil du gärna kör?
VOLVO .. bara för att det är vad Robert skulle vilja höra haha puss! (ingen aning annars)
varför har du en blogg? kul, eller ja då jag har orken att blogga
vad ska du göra i morgon?
ha någon speciell skoldag och sen åker jag hem till malax!
hur ser ditt liv ut om fem år?
Bor med en kille som jag tycke väldigt mycket om, har ett bra jobb och mår allmänt bara bäst!
vad vill du säga till de som är yngre än du?
att sluta stressa att bli vuxen! härregud jag lekte med brätz till jag typ gick i 6an, medans dagens ungdomar.. ja gör sånt de inte ska!
vad vill du säga till alla de som är äldre än du?
Tro inte att vi yngre är helt dummaihuvudet! Så sjukt irriterande då vuxna tror att vi inte fattar något.












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se