been busy all day

Som vanligt då vi har praktik hela dagen så orkar man inte riktigt bry sig vad man tar på sig och hur man ser ut, eftersom man endå ska ha på sig bagarkläderna och en ful mössa. Idag trodde alla att vi skulle ha praktik men så visade sig att vi skulle ha teori hela dagen istället, så kom till skolan helt död och såg ut så hela dagen.
 
Efter skolan åt jag med Bubbe och Cecci, sen var jag bara en stund på internatet före jag gick till bilskolan, satt där i 3 timmar. Bra lärare och var ganska kul faktist! Nu ska jag packa och gå in och kolla på bilskolsidan. Imorgon ska vi laga mat hela dagen (ja här gör vi mat fast vi är bagare) sen åker man hem! häärligt











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se