what should i do?

På fredag då jag kom hem gjorde jag inget speciellt, åkte ut med R och vi satt hos Emma en stund. På lördag gjorde jag en tårta åt Christian och sen på kvällen åkte jag till petalax på dans. På söndag åkte jag och familjen på kalas till Christian och sen åkte jag på en efterlängtad fotbollsträning! Jag kan äntligen börja vara med på söndags träningarna om jag tar senare bussen. Sjukt kul!
 
Igår hade jag två lektioner, var väl inget speciellt annat än att det var min första jompatimme med klassen. Gick sen till butiken med Bubbe och Cecci, sen inget speciellt på kvällen.
 
Idag har jag haft en lektion och nu är jag ledig, haha. Planerna för dagen är bara några småsaker jag skulle behöva få gjort. Sen tänker jag kanske åka på gym, behövs nu då jag ska börja spela fotboll igen!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se