back to jeppis

Åkte hem på torsdag, då jag kom hem åkte jag ut med R som vanligt. På fredag bakade jag åt mommo och sen på kvällen kom Soffi,Fanny och Alex till mig och vi kollade film. Sen åkte jag och sov till R och var med han typ resten av helgen förutom den stunden jag var med Linnea på lördagen. R och jag har väl inte gjort något speciellt, har umgåts med Luck och Emme.
Kom till Jeppis 7 och har inte gjort något speciellt sen dess. Imrn börjar den nya perioden och jag har sovmorgon både måndag och tisdag! Sen så enda teori timmarna jag har är matte och gymnastik, men vi har också livsmedelslära eller något denna period.
 
Jag lovade ju er bilder till denna vecka, jag kom ihåg minneskortet.. men glömde maskinen jag måste ha för att få in bilderna på datorn. gaash
Bilder från förra året, vill ha vår!


lillo    •  

så du måsta som lägg ut i ful bild på meg tå.. :D haha

Svar: an ji fin! :D
Lina Svenns










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se