something better

I fredags då jag kom hem så åkte jag till R och bakade en kaka, det blev inte riktigt som jag ville men god blev den iaf. På lördag åkte jag med mamma och pappa och kollade på hundvalpar, så nu vet vi vilken hundvalp vi kommer att få där vid midsommaren någon gång! Längtar, kommer bli kul med en ny hund! Sen på kvällen blev det förfest och sen Åminne. Var kul i början men sen blev det för mycket drama ..
 
Kom hit igår 10 tiden och gick och sov med det samma. Idag har jag haft fotboll på gymnastiken med klassen (åååh usch vad jag saknar fotboll♥) sen så har jag bara kollat serier. Får se om jag gör något speciellt ikväll..
sööööötboll♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se