Yeah, yeah, yeah

Igår började jag klockan 1, så fick en härlig sovmorgon sådär passligt mitt i veckan. Fick ut matteprovet sen och det gick som jag hade tänkt! Sen på kvällen testade jag och bubbe Korvgörans för första gången, inget speciellt enligt mig men inte var det dåligt heller!
 
Idag har vi bakat i 4 pass och slutade dagen sen med tennis på gymnastiken, riktigt trött efter denna dag. Gick in till HH med B då han skulle åka hem och satt där en stund innan han gick vidare till busstationen. Nu ska jag bara ta det lugnt och vila inför en heldag med matlagning imorgon (inte roligt).
 
Förrästen, grattis Fanny och Matilda till körkortet!


Fanny    •  

Tack :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se