Hej Hej!

Ja då har jag tänkt börja blogga igen då, för att ha något att göra om dagarna haha. Nejmen jag har saknat bloggandet! Har väl inte bloggat på ett halv år typ nu, men det har nog inte hänt så mycket speciellt här sen dess. Jag har haft mitt livs sämsta sommar tror jag. Vädret har varit skit (förutom nu då man börjar skolan då såklart) och ja.. har inte hänt mycket alls. Jag har inte rört min systemkamera på vääldigt länge men ska ta mig i kragen och börja fotografera lite mera nu igen. Men här får ni iaf se lite bilder från sist jag bloggade.
 
Nu då jag har blädrat lite i bloggen ser jag att något nytt är väl att jag har varit brunett i några månader. Nu är jag halv blondin igen men känner på mig att jag snart ska färga mitt hår mörkt igen, gillade det!
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se